Cum se returnează un produs?
    
    
     
      
       1. Tipăriți și completați formularul de reclamație (disponibil pentru descărcare mai jos)
      
      
      
     
      
       Vă rugăm să împachetați coletul cu grijă și să includeți un formular de returnare tipărit. Formularul poate fi descărcat mai jos:
      
      
      
     
      
       3. Senden Sie die versandfertige Sendung an die angegebene Rücksendeadresse. Sendungen, die an einen Paketschließfachautomaten geschickt werden, werden NICHT angenommen.
      
      
      
     
    
   
    Retururile sunt procesate în termen de 14 zile de la data livrării coletului la sediul companiei.
   
   
   
    
     Vă rugăm să vă adresați retururile la adresa:
    
    
     
     OLZA LOGISTIC – BZ Commerce Group sp. z o.o..
     
     
     Strada Soseaua Borsului Nr 38 k
     
     
Oradea, jud. Bihor 410608
     
     
    
     Expedierile către automatul de coletărie Paczkomat NU VOR FI ridicate.
    
    
   
    
     
      Nu ai găsit răspunsul la întrebare? Contactează-ne
     
     
     
      luni – vineri: 8:00 – 16:00
     
     
    
   
  
   
   
   
    
     Cum să depui o reclamație?
    
    
     Vă încurajăm să ne contactați mai întâi, deoarece, din experiență, știm că multe probleme pot fi rezolvate telefonic.
    
    
     
      
       1. Tipăriți și completați formularul de reclamație (disponibil pentru descărcare mai jos)
      
      
      
     
      
       Vă rugăm să împachetați coletul cu grijă și să includeți un formular de returnare tipărit. Formularul poate fi descărcat mai jos:
      
      
      
     
      
       3. Senden Sie die versandfertige Sendung an die angegebene Rücksendeadresse. Sendungen, die an einen Paketschließfachautomaten geschickt werden, werden NICHT angenommen.
      
      
      
     
    
   
    
     Reclamațiile sunt analizate în termen de 14 zile de la data livrării coletului la sediul companiei.
    
    
     După analizarea reclamației, vă vom contacta.
    
    
   
   
    
     Vă rugăm să vă adresați retururile la adresa:
    
    
     
     OLZA LOGISTIC – BZ Commerce Group sp. z o.o..
     
     
     Strada Soseaua Borsului Nr 38 k
     
     
Oradea, jud. Bihor 410608
     
     
    
     Expedierile către automatul de coletărie Paczkomat NU VOR FI ridicate.
    
    
   
    
     
      Nu ai găsit răspunsul la întrebare? Contactează-ne
     
     
     
      luni – vineri: 8:00 – 16:00